Friday, April 14, 2017

Aku Editor Newbie 2



Alhamdulilah! Akhirnya siap juga edit buku untuk pertama kali! Punyalah stres sampai demam selsema dan sakit-sakit belakang asyik terbongkok menghadap laptop. Ini baru jadi editor untuk 1 buku sudah macam-macam perkara... Pengalaman baru yang menambah lagi respek Aman pada para editor yang kuat semangat demi membangunkan buku-buku. Tabik pada anda semua!


Apapun, nak berterima kasih dan memohon maaf juga pada Kak Super Editor Nurismaliza, AbamDanial Haikal dan Kak Rashiela Nurain yang sentiasa merelakan diri untuk menjawab soalan, menunaikan permintaan, dan memberi tutor pada diri ini yang asyik mesej tidak kira siang, malam atau pagi-pagi buta! Haha!

Begitu juga geng PJS Johor yang sanggup melayan member yang sedang serabut mengejar deadline ini. Terutama my man Khairil Kamarudin yang selalu drive ke shopping mall dan KFC supaya Aman boleh fokus siap manuskrip, juga roomate Muhamad Fauziyang sanggup tidur malam dengan bilik terang benderang akibat diriku bekerja. Huhu!

Fuhh...yakin je bagi ucapan bagaikan. Sekali dapat mesej "Aman, awak punya edit ni silap. Buat semula..." Hah, memanglah nama-nama yang sudah di tag tadi bersiap sedia untuk menerima gangguan si Penomik Lembaga sekali lagi!

-out-

No comments: